ملاک های انتخاب یک شرکت سوله ساز چیست؟

ملاک های انتخاب یک شرکت سوله ساز چیست؟

ملاک های انتخاب یک شرکت سوله ساز چیست؟

سوله یک ابر سازه صنعتی است که در دهانه های عمدتاً وسیع و ارتفاع زیاد ساخته می شود و طیف وسیعی از کاربری ها را پوشش می دهد. شرکت های سوله ساز معتبر با تکیه بر نیازهای مشتری و با توجه به کاربری مورد نظر، بهترین سازه را با مناسب ترین قیمت پیشنهاد می دهند. البته در این میان المان های بسیاری هم در حوزه طراحی سوله هم و در بخش انتخاب متریال وجود دارد که با نظر مشتری قابل تعیین و تغییر هستند و سوله سازان، صرفاً نقش مشاور و راهنما را در این خصوص ایفا می کنند.

 

ملاک های انتخاب یک شرکت سوله سازی

اخلاق حرفه ای و تعهد بالای کاری:

بالاتر از هر فاکتور عملکردی دیگری، بحث پایبندی به اصول اخلاقی و پایبندی به تعهدات کاری جای می گیرد. شرکت های سوله ساز در نخستین قدم باید عملکردی شفاف و آکنده از صداقت داشته باشند و منافع مشتری را از جهات مختلف مورد توجه قرار دهند. بدیهی است منفعت شرکت های سوله ساز می بایست در درجه دوم اهمیت قرار گیرد و تمام تلاش ها می بایست در جهت تأمین خواسته مشتری به نحو احسن متمرکز گردد.

ماشین آلات و ابزار آلات

ماشین آلات و ابزار آلات

سابقه درخشان و تجربه بالا در امر تولید:

هر تولید کننده را در بازار، به محصولات او می شناسند و شرکت های سوله ساز نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدت زمانی که از تأسیس یک گروه سوله سازی می گذرد، تعداد پروژه های موفق در سراسر کشور، مجموع متراژ سوله های احداث شده تا امروز و تنوع کاربری های پوشش داده شده در پروژه های مختلف، برخی از شاخص ها هستند که با توجه به آنها می توان مقایسه خوبی میان مجموعه کمپانی سوله سازی به عمل آورد.

استفاده از متریال مرغوب:

ماده اصلی در ساخت اسکلت فلزی سوله، فولاد است. شرکت های سوله ساز از ورق فولاد با ضخامت های متناسب، به عنوان مثال در ساخت تیرها، ستون ها و رفتر های سوله تیر ورقی استفاده می کنند و شاکله اصلی سازه را با آن می سازند. همچنین از انواع پروفیل نظیر قوطی، نبشی، ناودانی، زِد (Z) و … در استحکامات و مهاربند ها و نیز از انواع میلگرد در اجرای بتن مسلح فونداسیون سوله به میزان زیاد استفاده می شود که همگی از فرآورده های فولاد هستند. استفاده از فولاد و بتن مرغوب و کارآمد در ساخت پی تا کلید سوله، یک رویه جاری و تغییرناپذیر در مرام نامه فنی کمپانی سوله سازی محسوب می شود

اجرای صفر تا 100 ساخت سوله

ساخت سوله شامل طراحی- اجرای فنداسیون- کف سازی- ساخت و رنگ و نصب اسکلت فلز سوله – پوشش سقف و بدنه سوله –دیوار چینی و درب و پنجره می باشد که یک شرکت مقتدر دراین زمینه باید توانائی اجرای تامی موارد فوق را دارد باشد.

نکاتی پیرامون ساخت سوله

ماشین آلات و ابزار آلات
یکی از موارد مهم در فرایند ساخت سوله استفاده از ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته و کافی است که در این زمینه جهان سوله دارای:

الف- سالن شماره 1 : دارای 2 دستگاه جرثقیل سقفی-1 دستگاه گیوتین 6 متری 25 میل بر-1 دستگاه گیوتین 3 متری 25 میل بر – 1 دستگاه اتوماتیک مونتاژ سوله – 2 دستگاه پانچ هفت کاره – 1 دستگاه پرس هیدرولیک 400 تن و چندین دستگاه جوش اینورتو و روغنی و رکتی فایر و شاسی قطعه زنی و تکمیل می باشد.

ب- سالن شماره 2: دارای 1 دستگاه واکن برقی حمل قطعات – پمپ باد -2 دستگاه جرثقیل سقفی – 7 دستگاه جوش CO2 – اره برقی- باسکول – 1 شاسی ساخت لینک و 1 شاسی ساخت جرثقیل سقفی می باشد.

ج-سالن شماره 3 :دارای 1 دستگاه واگن برقی حمل قطعات – 2 دستگاه جرثقیل سقفی- شاسی و ابزار آلات سند بلاست و رنگ – دستگاه ایرلس پمپ باد –باسکول می باشد

د- سالن شماره 4: دارای 2 دستگاه جرثقیل سقفی- دستگاه اتوماتیک برش خاموت و میل گرد- پانچ 7 کاره – دستگاه رولینگ و رزوه – دریل مکین می باشد.

ذ-سالن شماره 5: محوطه دپو دارای 1 جرثقیل سقفی- جرثقیل نصب بر کامیون 10 تن و 5 تن

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.