سوله پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد ؟

سوله پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد ؟

سوله پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد ؟

پولاد نقش آریا :: سوله پیش ساخته در دسته بندی سوله های سبک قرار می گیرد و  هدف از طراحی سوله پیش ساخته رسیدن  به یک سوله سبک و مقاوم می باشد. در ادامه ما به معرفی مزایای سوله پیش ساخته ،ویژگی سوله پیش ساخته ،سوله های پیش ساخته صنعتی و هزینه این نوع سوله ها می پردازیم  .

مزایای سوله پیش ساخته

در ساخت سوله پیش ساخته نیازی به فونداسیون نیست و مراحلی مانند آرماتور بندی و بتن ریزی حذف می شود.
کاهش قیمت ساخت:حذف مراحل ذکر شده در بالا باعث کاهش قیمت ساخت سوله پیش ساخته و صرفه جویی در هزینه ها می شود.
کوتاه شدن زمان ساخت: ساخت سوله پیش ساخته در کارگاه یا کارخانه به دلیل تکمیل بودن ابزارهای ساخت سوله و سپس نصب آن ها در محل مورد نظر باعث می شود زمان ساخت کاهش پیدا کند.
سوله های پیش ساخته از ابزار و متریال سبک ساخته می شوند و مقاومت خوبی در برابر زلزله دارند.
قابلیت حمل آسان : قابلیت حمل آسان سازه های پیش ساخته یکی از بزرگترین مزیت های آن ها است چون باعث می شود مشکل ساخت سوله در مکان های صعب العبور از بین برود.
سوله های پیش ساخته از کیفیت خوبی برخوردار هستند و از آن ها حتی برای کارخانجات و کارگاه ها نیز استفاده می شود.
سوله پیش ساخته را بعد از ساخت می توان توسعه داد.
استفاده از سوله پیش ساخته در ارتفاع کاربرد دارد.

اگر “ساخت سوله” یا “سوله دست دوم” را در  موتور جستجوی گوگل جستجو کنید ، مسلماً گزینه های زیادی در خصوص سوله پیش ساخته و یا سوله آماده تحویل و یا سوله بتنی پیش ساخته برای شما به نمایش در خواهد آمد.

واضح است که تمام سوله های ساخته سده بر اساس یک متد و روش مشخص که شبیه به هم باشند ، ساخته نمی شوند. و مهمتر این که بدانیم تمامی سوله ها به یک شکل یکسان نیستند.

 

ویژگی های سوله های پیش ساخته :

این محصولات رویکرد جدیدی در صنعت سوله هستند که با هدف کاهش زمان نصب و اجرا و تسریع در تکمیل پروژه و همچنین کاهش هزینه های کارفرمایان تولید می شوند.

محصولاتی که اگر بر اساس اصول مهندسی و علمی تولید شوند می توانند بسیار سودآور بوده و تا سال های متمادی مورد استفاده قرار گیرند.

کاهش هزینه های ساخت سوله
مهم ترین نکته مثبتی که در استفاده از سوله بتنی پیش ساخته وجود دارد هزینه های پایین آن است. به جهت پیش ساخته بودن ، هزینه های طراحی و ساخت اولیه در این نوع سوله ها وجود ندارد. همچنین پیش ساخته بودن سوله امکان تحویل سریع و نصب و اجرای آن را فراهم می نماید.

 

سوله پیش ساخته صنعتی
سوله صنعتی به سوله هایی گفته می شود که برای کاربردهای صنعتی ساخته می شود. سوله های صنعتی برای تأسیس کارخانجات، شرکت های نوپا و کسب و کارهای کوچک که نمی خواهند سرمایه زیادی را برای شروع یک کسب و کار جدید صرف کنند مناسب است. همان طور که گفتیم سوله پیش ساخته نیاز به پی ریزی و بتن ریزی ندارد و به همین دلیل در زمان ساخت و هزینه ها صرفه جویی می شود.

اگر از سوله پیش ساخته صنعتی استفاده کنید می توانید بدون اینکه نگران از بین رفتن سرمایه ساخت سازه های بتنی در اثر زلزله باشید یک کسب و کار جدید را با قیمت کم شروع کنید.

قیمت سوله پیش ساخته
سوله پیش ساخته به دلیل سبک بودن و وزن کمی که دارد از مقدار کمتری آهن استفاده می کند و همین موضوع باعث می شود قیمت پایین تری نسبت به سازه های سنگین داشته باشد. برای تعیین قیمت سوله پیش ساخته باید عواملی را در نظر گرفت.

راه های ارتباطی با مجتمع تولیدی و صنعتی پولاد نقش آریا

تلفن تماس  : 07136773264

همراه : 09177054146

آدرس:

1. شیراز، به طرف سپیدان شهرک صنعتی ملوسجان.

2. شیراز، منطقه ویژه اقتصادی شیراز

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.